Astăzi au fost publicate primele review-uri ale boxei inteligente Apple HomePod, care va apărea în vânzare peste 3 zile. Așa cum a promis compania, dispozitivul sună minunat: cel puțin mai multe publicații sunt de acord că aceasta oferă o calitate mai bună a redării muzicii decât alte difuzoare inteligente. Dar există și unele dezavantaje.

În primul rând, HomePod este conceput exclusiv pentru ecosistemul Apple. Este evident că aceiași situație e și cu alte dispozitive Apple, ca, de exemplu, cu Apple Watch, care poate fi conectat doar cu un iPhone. Același lucru este și cu HomePod – este compatibil doar cu dispozitivele Apple.

În al doilea rând, boxa nu poate distinge o voce de alta. The Verge spune că aceasta e o problemă serioasă. HomePod vă poate citi mesajele primite pe smartphone, dar boxa nu înțelege cine anume da această comandă: tu sau, de exemplu, soția ta. Astfel, altcineva poate cu ușurință să asculte informații confidențiale. Cu toate acestea, funcția poate fi dezactivată în setări. Un alt moment ciudat – nu puteți efectua un apel direct de pe HomePod: trebuie să formați abonatul din iPhone și apoi să comutați apelul spre boxă.

Telegraph, la rândul său, se plânge de lipsa unui receptor FM încorporat pentru radio. Jurnaliștii de la TechCrunch și alte publicații remarcă prioritatea de funcționare cu Apple Music, în timp ce restul serviciilor sunt foarte limitate: conținutul poate fi transmis prin AirPlay, dar, în acest caz, uitați de posibilitățile smart, veți putea doar să reglați volumul și să activați pauza.

Publicațiile au ajuns la concluzia că HomePod este perfect pentru persoanele care lucrează exclusiv în ecosistemul Apple și folosesc serviciile sale native.

Lasă un răspuns